ZÁSTUPCE ŘEDITELE pro provozní záležitosti

1313staffovaNabídka zaměstnání

Mezi hlavní činnosti patří:

  • stanovuje plán a způsob realizace investic, navrhuje kontraktace a koordinuje účastníky investiční činnosti-technický dozor investora, projektanty, zhotovitele, dodavatele apod.
  • zajišťuje a koordinuje kolaudační řízení u stavebních investic
  • přebírá práce, připravuje, uzavírá a provádí změny smluv, prověřuje a zajišťuje úplnost projektové dokumentace a zpracovávání zápisů a protokolů o předávání staveb, kontroluje odstraňování nedostatků v průběhu realizace i po kolaudaci
  • sestavuje návrhy koncepce a rozvoje MTZ školy, zpracovává investiční záměry, stanovuje technické náplně plánu investic, rekonstrukcí, modernizací, oprav, údržby a sleduje jejich plnění
  • zodpovídá za technický stav a provoz strojů a zařízení, budov školy, KTZ
  • zodpovídá za výběrová řízení dle zákona o zadávání veřejných zakázek a Zásad vztahů orgánů Jihomoravského kraje k řízení PO
  • připravuje a odpovídá za věcnou správnost návrhů všech smluv týkajících se školy
  • vyhodnocuje technickoekonomické parametry, sleduje termíny a kvalitu realizace a hodnotí efektivnost investic
  • spolupracuje při sestavování rozpočtu školy, sleduje čerpání nákladů dle jednotlivých položek se zaměřením na opravy a udržování majetku, spotřeby energií a včas provádí opatření, aby nedošlo k překročení oproti rozpočtu. Podílí se na zpracování optimalizace příjmové a výdajové politiky školy
  • řídí školní jídelnu
  • organizuje, řídí a kontroluje práce podřízených zaměstnanců provozního úseku (vedoucí technické správy budov, správce KTZ, pracovnic úklidu, vedoucí školní jídelny, technik – správce docházkového systému školy, a odpovídá za jejich činnost
Požadavky:
  • VŠ vzdělání technického zaměření
  • organizační a komunikační schopnosti, schopnost samostatné práce i týmové spolupráce
  • časová flexibilita
  • velmi dobrá znalost práce s PC
  • praxe vítána
Nabízíme:
  • plat podle dosaženého vzdělání a délky praxe (dle nař. vl. č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění.)
  • výbornou dostupnost MHD
  • možnost závodního stravování
  • komplexní standardizovaný systém osobního odměňování
  • kulturní akce a zájezdy pro zaměstnance
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • zaměstnanecké benefity z FKSP
Nástup: 1. duben 2025; popř. podle dohody
Bližší informace podá Ing. Petr Kuba, zástupce ředitele pro provozní záležitosti, telefon: 548 515 145; e-mailová adresa: petr.kuba@sstebrno.cz
Písemné nabídky včetně profesního životopisu zasílejte na e-mailovou adresu hana.cablova@sstebrno.cz nebo na adresu školy.